♥ Every women needs a man, that will ruin their lipstick, and not their mascara.

Březen 2012

Headache

30. března 2012 v 11:15 | Sněhurka |  Deník
Proč, proč, proč, proč, proč, proč mě zase bolí hlava.
Přísahám, že už mi tyhle stavy nehorázně lezou krkem. Ať spím jak dlouho spím, ať si vezmu ibalgin či homeopatika, až piju čistou vodu nebo bylinkové čaje, všechna snaha o ,,healthy lifestyle" je k ničemu! To si klidně můžu popíjet Monstra, spát 6 hodin denně a absolutně kašlat na nějaké zásady zdravého životního stylu... to k tomu říct... zbytečnost

Dnes nejsem ve škole. Ráno jsem si kvůli pulsující bolesti hlavy nebyla schopna ani učesat vlasy, natož se oblíct a jít do školy, a tam sedět na zadku a trpět... ne. Hezky jsem se prospala, udělala si snídani, a za chvíli si v klídečku začnu balit věci, jelikož už dnes večer odjíždím na letiště a po půlnoci letíme na dovolenou.
Ach jo... celou dobu jsem se tak těšila, téměř jsem odpočítávala dny a chtěla zhubnout do plavek atd.... a najednou je to tu, a z ničeho nic, jakoby všechno nadšení opadlo... Nezhubla jsem, ale to není to co mě trápí... vlastně jsem si uvědomila, že jsem se sebou celkem spokojená.
Jenže se mi bude strašně stýskat. To je to co mě trápí... a ani jsme se dnes nemohli rozloučit, protože jsem nebyla v té škole... ale co... možná je to tak lepší. Při dalším loučení bych se určitě zase neudržela a rozbulela...

Musím to zvládnout a a přetrpět těch pár dní... přetrpět tu dvoutisícovou vzdálenost mezi námi...
Ale snad to nebude tak těžké. Všechno to... opalování na pláži, stavění hradů z písku, koupání a potápění v moři, diskotéky, plážový volejbal, aqua-aerobik, exotické jídlo, svůdní jižani atd.... mi to jistě ulehčí :3

262539_237223892984831_166880013352553_717283_7465337_n_large

Thinspo 022

17. března 2012 v 12:18 | Sněhurka
Tumblr_m0fy5lsr1e1r97raro1_500_large

Jídelníček 14.3.12

14. března 2012 v 6:44 | Sněhurka
Jídelníček

Snídaně: miska corn flakes s mlékem
Svačina: 2 rohlíky, bebe sušenky
Oběd: kaiserka se sýrem
jogurt

• zbytek zveřejňovat nebudu, ani už si to nepamatuji... jednoduše - byli jsme u babičky, takže je vám to asi jasné :D

6784400738_fcdcc385b2_z_large

♥ LADY GAGA ♥

Lodičky

13. března 2012 v 22:35 | Sněhurka |  Móda & styl
Existuje velké množství dámských bot. Kozačky, tenisky, sandály, žabky... Ale žádné z nich nejsou tak sexy a ženské jako lodičky. Zejména díky jejich optickému prodloužení nohou jsou velmi oblíbené.

Lodičky se mohou kombinovat a nejrůznějšími módními styly, hodí se jak k letním minišatičkám, tak k riflím. Hodí se na rande, ale také do práce. Jde o ten cit, umět je správně zkombinovat s oblečením.

Při výběru lodiček by ses měla řídit mnoha věcmi. První je například barva. Barva lodiček by měla korespondovat alespoň s jedním, maximálně dvěma prvky outfitu. Zpravidla bývá stejná barva bot a kabelky nebo pásku. Nic se však nemá přehnánět a v tomto případě je méně rozhodně více.

Dalším kritériem při výběru jsou podpatky. Pro podpatky je důležitá výška a šířka. Chůze na nižším a širším podpatku je bezpochyby pohodlnější. Avšak spouta žen preferuje vysoké jehlové podpatky, které dělají nohu sexy. Pokud nepatříš mezi ty, které jsou na takové boty zvyklé, doporučuji začít nejdřív s nižším podpatkem.

Já osobně mám lodičky velice ráda, už proto že jsem vzrůstově docela malá. Ale líbí se mi také samy o sobě, díky své originalitě a ženskosti. Faktem je, že jsem se musela chvíli učit, než jsem se v nich naučila slušně chodit. Také jsem měla zezačátku četný výskyt puchýřů, teď už po nich nejsou ani stopy. Pokud máte trpělivost a především chuť je nosit, snadno si na ně zvyknete.

Tumblr_lw8jcpru8u1qb1ji1o1_500_190714462_large

Thinspo 021

13. března 2012 v 11:13 | Sněhurka
D63f4ac64c_83858333_o2_large

Jídelníček 13.3.12

13. března 2012 v 10:47 | Sněhurka
Tumblr_m0ouct2xvj1qjv05fo1_500_large

Dnes jsem zůstala doma. Necítím se moc dobře, potřebuji si odpočinou a promyslet si svůj hubnoucí plán...
K moři jedu již za necelé 3 týdny. Pochybuji, že se mi podaří za tak kratičkou dobu zhubnout nějakých 5 kilo, leda tak hladověním... ale k čemu to ? Stejně bych to na dovolené zase nabrala zpátky, bude tam totiž na mě dohlížet moje máma, která si už teď myslí, že jsem anorektička.

Tak alespoň budu jíst zdravě dál. Docela mi to vyhovuje a mám mnohem lepší pocit, když si dám místo pytlíku brambůrků třeba salát :) navíc každý den cvičím, někdy sice jen 20 minut, ale opravdu každý den pravidelně. A pravidelnost je důležitá, takže jsem celkem spokojená.

Navíc jsem zjistila, že mi padají kalhoty, které mi minulý rok byly akorát... z toho mám sice dobrý pocit, ale co mám teď k sakru nosit?? =D Ráda bych si pořídila plno nových kousků oblečení, ale momentálně jaksi nemám za co :)
Pevně doufám že se má finanční situace brzy zlepší =D

K tomu moři se nemohu dočkat! Nejenže se opálím (opálené tělo navíc působí hubenější), ale denně plavání v moři, posilovna k dispozici, beach volejbal každý den, a taky bohatě obložené stoly s ovocem, zeleninou a rybami :))
Těším se jako malé dítě ♥

Tumblr_lqeficnuh61qmevz7o1_500_large

Jídelníček 11.3.12

11. března 2012 v 10:16 | Sněhurka
Jídelníček

Snídaně: pomeranč, banán, jablko, kefír
Svačina: 1/2 jogonápoje
Oběd: zapečené filé se sýrem , grilovaná paprika+cibule
Svačina 2: pár kousků ořechové buchty

Tělový peeling Ryor

10. března 2012 v 20:41 | Terry Frogush |  Kosmetické tipy
Zdravím :)

dnes mám pro vás jednu pozitivní recenzi. Jedná se o tělový peeling s extrakty z mořských řas od české přírodní značky Ryor. Obsahuje drobné mikrokuličky, které slibují odstranit odumřelé buňky z kůže. Díky obsahu mořských řas má také hydratovat a regenerovat pokožku, obsahuje také proteiny a minerální látky.

Tento peeling jsem si původně koupila jen tak narychlo, že jsem nějaký rychle potřebovala. Mám značku Ryor ráda, a slyšela jsem na ni spoustu pozitivních reakcí, tak jsem si ho koupila. A rozhodně jsem nešlápla vedle. Peeling používám už několik měsíců vždy 2-3x do týdne, a jsem s ním spokojená. Mám citlivou pokožku a tento výrobek mi ji vůbec nedráždí. Po jeho použití je pleť krásně hebká, a také líp vypadá. Není zarudlá a působí zdravým dojmem :) k tomu všemu také příjemně svěže voní.

Tělový peeling od Ryor má 200 ml, takže poměrně dlouho vydrží. Samozřejmě podle toho, jestli ho používáte jen na pleť, nebo na celé tělo.
Další perličkou je i cena, seženete ho pouze za cca 100 korun.

Takže pokud sháníte nějaký dobrý a levný peeling, mohu jen a jen doporučit.

Plusy:
+ ideální na citlivou pokožku
+ vyhladí a zjemní pleť
+ po použití obličej nerudne
+ svěží vůně
+ cena

Mínusy:
o žádných nevím

Hodnocení: ♥♥♥♥♥

Thinspo 020

10. března 2012 v 18:06 | Sněhurka
Tumblr_lhjxolxqlk1qasfhmo1_500_large

Slečny co to dokázaly :))

10. března 2012 v 10:37 | Sněhurka
Podívejte se na mnohdy až neuvěřitelné změny na váze... :) Když to dokázaly ony, tak my taky!!!!!